Instagram

Wantjes


Hoi allemaal!

Nu het eindelijk kouder is en de sjaals en wanten echt kunnen worden afgestoft vind ik het leuk om deze mini wantjes met jullie te delen.
Ze zijn bijvoorbeeld schattig als klein ornamentje in de kerstboom, of om aan een kadootje te hangen. En ze zijn niet moeilijk om te maken! Het haakpatroon vind je hier op 'Annoo's Crochet World'.
Het patroon is in het Engels maar wel met veel duidelijke stap-voor-stap foto's.
Veel plezier!

Hi everyone!

Today I'm sharing these cute little mitten ornmants with you. They're fun and easy to make and perfect to decorate gifts or the Christmas tree next month! I found the pattern, which has lots of step-by-step photo's, here, on 'Annoo's Crochet World'.
Have fun!

Reacties

  1. Ach zo lief gemaakt ...
    Bedankt om het patroontje te delen ...
    Fijne dinsdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, die zijn inderdaad lief!
    Groetjes,
    Akkelien
    (debreimeisjes.blogspot.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat leuk, weer iets waar ik wel zo aan zou willen beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wantjes, je brengt me op een idee, maar dan moet ik er acht haken.
    Kijken of ik dat wel haal voor Kerstmis :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatjes zeg.
    Ik vind dit wel leuk als "kerst-Kaart" voor mijn vriendinnen, maar ja......ik ben bang dat ik te laat ben, ik heb er 6 nodig en veelste weinig tijd.
    Ik ga ze wel onthouden, bedankt voor het patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Daphne,

    Wat zijn deze wantjes schattig zeg!! Je hebt zelf ook heel mooi gehaakt.
    Heb het blog meteen opgezocht en opgeslagen. Ga ze zeker ook proberen te maken, tussen alle andere projecten door, ha, ha.
    Altijd tijd te kort. Jammer dat we geen tijd erbij kunnen haken, dat zou nog eens handig zijn! :-)
    Je kunt ze misschien ook nog om Floortjes pootjes doen, als het buiten heel erg koud is?
    Volgens mijn zijn er ook speciaal patronen voor jasjes. schoenen etc. voor honden....
    Bedankt voor het delen! Leuk met warm winterwishes er als labeltje aan, zou er iets van warme chocolade poeder bij gegeven kunnen worden? of in of aan de wantjes?
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Marjolein! Haha, ja, Floortje kan wel wat warme kleertjes gebruiken, brrr wat was het kil vandaag! Leuk idee ook van de 'warm winter wishes'! :)

      Verwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts