Instagram

Minibieb

Hoi allemaal, bedankt voor jullie enthousiaste reacties op mijn Valentijns give away!
Hi everyone, thank you for your enthusiastic response to my Valentine's give away!

Nu het wat beter gaat met Floortje's pootje na de operatie aan haar knie, mag ze eindelijk weer een beetje verder wandelen. Heerlijk vindt ze dat! En ik ook, want zo wandelden we vorige week eindelijk weer eens langs de 'Minibieb' van (blog)vriendin Silvia, een straatje naast de onze. Floortje was niet vergeten dat ik daar altijd even wil stoppen om in het schattige kastje te neuzen, ze ging er zelf al op af!

Now that my little dog Floortje's paw is healing after her knee surgery she's allowed to walk around our neigbourhood a bit more. She's enjoying it immensely and so am I because we finally got to visit my friend Silvia's 'Little Free Library' again! Floortje still remembered I always want to take a peek into the cute little bookcase to see what new, fun books are in there and she pulled me towards it! 

bron/source Google
Jullie hebben vast wel eens gehoord van het fenomeen Minibieb, een klein kastje langs de weg of in de tuin waar je gratis boeken kunt lenen, brengen, ruilen enz! Een gezellig idee, want zo kan iemand anders genieten van het boek of tijdschrift dat jij uit hebt en krijgen ze dus een tweede leven. En het leukste is dat je nooit weet wat er nu weer in de Minibieb staat!

You've probably already heard about this great phenomenon ;). A tiny library by the side of the road or in someone's garden where you can freely take out books, return different ones and enjoy reading! You can give your book a second life by putting it in there for someone else to read!


Dit is Silvia's Minibieb, mooi hè? Ik heb de foto geleend van haar leuke blog, Silvia's blijmakers enzo! (klik op de link om haar een bezoekje te brengen!)
This is Silvia's Little Library, pretty, isn't it? I borrowed the picture from her nice blog, Silvia's blijmakers enzo! (click the link to pay her a visit!)

Mijn vondsten van vorige week, een heerlijk vrolijke Mollie Makes en een romantisch boek!
Last week's treasures, a beautiful Mollie Makes and a romantic book!

Houden jullie ook zo van boeken? En hebben jullie wel eens geleend bij een Minibieb? 
Have you ever visited a Little Free Library?

Fijne week!
Have a lovely week!

Reacties

  1. He Daphne,
    Wat leuk dat je mijn minibieb en blog zo in het zonnetje zet. Fijn dat je weer vaker langs kan komen want dat betekent dat Floortje weer meer aan de wandel mag eindelijk. Zomers komt daar dan vaak ook nog een praatje bij als ik in de voortuin zit of tuinier. Nu ben ik liever nog binnen. Kijk uit naar het voorjaar.
    Tot snel bij de minibieb of ergens anders in "ons dorp". groetjes Silvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk idee zeg! Nu woon ik zelf nogal achteraf aan een weg waar niet zo heel veel verkeer / fietsers langskomen, want anders zou ik dit zelf ook nog wel leuk vinden om te doen!
    Fijn dat het weer iets beter gaat met Floortje!
    Groetjes,

    Marjolein

    ps. dat wordt lekker lezen met een heerlijk kopje thee.....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een leuk idee. Mijn man heeft op onze camping, waar we een seizoen plaats hebben, een ruilmand neergezet. Hetzelfde idee dus. Er wordt druk gebruik van gemaakt.
    Fijn dat je weer kunt wandelen met Floortje.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik had er wel eerder van gehoord, maar heb ze nog niet in real life waargenomen. Deze minibiebjes zien er ook wel heel schattig uit! Een mooi idee is het in ieder geval.
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat Floortje weer goed te poot is. Kunnen jullie samen weer heerlijk genieten van de wandelingen en de mini bib.
    Leuke boeken heb je geleend.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig leuk idee. Stond er hier maar ergens een mini-bieb. En als we niet zo buitenaf woonden, zette ik er zelf wel eentje langs de weg. Vind het zo gaaf!
    En wat fijn dat het met Floortje wee wat beter gaat. Nog veel wandelplezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind ik zo'n leuk en tof idee ...
    Veel leesplezier met je nieuwe boek ...
    Fijne maandag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een grappig fenomeen. Ik had er laatst ook al eens over gelezen maar zelf nog nooit een gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hadden we maar zo'n minibieb hier in de buurt....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat leuk dat je zo kortbij een mini bieb hebt en wat een leukerdje! En super dat je daar ook weer leuke tijdschriften kunt vinden.
    Ik heb in november dan ook eindelijk een mini bieb bij ons in de stad gevonden en ben er zo happy mee, niet dat ik al vaak ben langsgeweest want ik kom helemaal niet zo vaak in het centrum. Maar heb er al boeken gebracht en ook al weer een paar heerlijke boeken van mee genomen. En vind het een super idee, mmm misschien eens voorstellen aan het wijkcentrum of zo. Zou toch mooi zijn als in iedere buurt eentje of meerdere zijn!
    En oh by the way de huisjes zijn prachtig van je volgende blogpost! Warme groetjes en knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts