Instagram

Dragonfly

Cross Stitcher 265, 2013

Deze libelle stond in het mei nummer van Cross Stitcher, samen met allemaal vlinders waarvan er zoveel in onze voortuin vertoeven op het moment! 

This dragonfly was featured in the May issue of Cross Stitcher, together with lots of butterflies. Our butterfly-bush is covered in them at the moment!


Zo mooi :) En gisteravond laat hadden we vier prachtige, pluizige motten in de keuken. Ik heb ze voorzichtig gevangen en buiten vrijgelaten, als een echte 'motten-fluisteraar'! hihi!

So pretty :) And last night we had four beautiful, fuzzy moths in our kitchen. I carefully caught them and set them free outside, feeling like a real 'moth-whisperer'! ;)

Fijne week!
Have a wonderful week!

Reacties

  1. Hello Daphne

    Beautiful stitching and gorgeous photos!
    My Buddleia bush is just starting to bloom and I'm looking forward to lots of butterflies!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi!
    Afgelopen zaterdagavond zaten er bij ons ook 2 motten alle bloemetjes te checken of er nog wat lekkers in zat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Daphne :)
    Niet voor niks dat men de Buddleia , vlinderstruik noemt als je ziet hoeveel van deze mooie beestjes er soms opzitten. Je Dragonfly is mooi !

    Ik heb jouw voorraad stofjes gezien. Benieuwd naar een creatie ervan :)
    Koele groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi he die vlinders
    dat kruissteek patroon vind ik erg leuk van die libelle zo vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zalig hé al die vlinders in de tuin. Ik heb ook een heleboel vlinderstruiken in de tuin staan. Was ook van plan om één van de dagen wat foto's te nemen. Geniet nog van de vlinders en de natuur.
    Grtjs
    Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi he die vlinders ♥ toevallig vandaag ook op mijn blogje ;)
    En je geborduurde libelle vind ik te mooi!
    Waar koop je dat blad? Misschien iets voor mij, nu ik ook een poging wil wagen om te borduren... xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pretty stitching.:) Good that you caught it and put it free.:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi die vlinders! Wij hebben nu een 'vlinderkastje'. Een vogelhuisje maar dan voor vlinders, gemaakt van een klomp. (Zoals je merkt, verstand heb ik er niet van:))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi borduurtje heb je gemaakt. En ja vlinders. Ik heb op de moestuin een prachtig deel met bloemen en daar zitten tientallen gamma-uiltjes. Een soort nachtvlinder die ook overdag vliegt. Het is een trekvlinder, overwintert dus niet hier.
    Fijne dag, Margriet

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts