Instagram

Lammetje

Hoera! 52 volgers!! Bedankt allemaal!
Hurray! 52 followers!! Thanks everyone!

Omdat ik laatst al een beetje in de lente-sfeer was wilde ik graag een lammetje haken. Maar in plaats van een patroon te zoeken ben ik gewoon eens zelf gaan proberen (spannend!) ondertussen natuurlijk ijverig neerkrabbelend wat ik deed... Dus nu heb ik een klein lammetje en een vodje van een patroon, dat ga ik dus nog netjes uitschrijven... Maar om het officiële begin van de LENTE te vieren, hier wel alvast een foto!
Hoe vinden jullie 'm?


This little crocheted lamb is my first real very own creation, isn't he cute? The pattern isn't even near ready for posting on my blog, but I thought this picture was perfect for celebrating the start of SPRING!

Hope you like it! Have a wonderful Spring!

Liefs en een geweldige Lente! Daphne

Reacties

  1. Leuk lammetje, maar het is nog weel te koud in de wei ! De lente mag dan vandaag beginnen maar hier is het 0 NUL graden. Dus jij bent ook een ram, ik ook, soms best lastig.
    Groet Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa, wat het weer betreft ben ik nog iets te optimistisch met mijn 'lente lammetje', brrr!
      En rammen zij inderdaad niet de makkelijkste, haha!

      Verwijderen
  2. Hoi Daphne,
    Wat een schattig lammetje, hou haar maar lekker binnen, het is ijskoud buiten..mooi gemaakt hoor..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahah, wat een leuk lammetje
    Die heeft ook vast zin in wat warmer weer , kan het naar buiten
    groetjes Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je 52 volgers ;)!!
    En wat een lief schattig lammetje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sooooo cute little lamb Daphne!!! I love it - I so need to learn to crochet :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks Mii! And yesss, crocheting is so much fun!!! :)

      Verwijderen
  6. Wat een schatje is het!! Hier is het ook nog steeds geen lente, regen valt hier met bakken uit de lucht!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hè gatver, regen vind ik zelfs nog erger dan kou! ;)

      Verwijderen
  7. Wat een scheetje. Dat heb je goed gedaan zo uit het blote hoofd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een schatje!!!!!
    Wat knap van je, om het zomaar zelf te maken, zonder patroon.
    Ik kan helaas niet haken, zo jammer, want ik zie de mooiste dingen voorbij komen.
    Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank je voor je leuke reactie op mijn blog. Ik zag dat ik nog geen volger bij jou ben. Mag ik de eer om nummertje 54 te zijn?

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schatje love it:D

    groetjes mingle-mangle

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts