Instagram

Postcrossing update!

Uit Polen
Eindelijk weer eens een update van een paar van de leuke kaarten die ik in de afgelopen tijd heb gekregen! 
Op je profiel van postcrossing kun je aangeven waar je van houdt en wat voor kaarten je zou willen ontvangen. En aangezien ik een tijdje geleden met een cursus Japans ben begonnen leek het me leuk om 'Japanse' kaarten te krijgen. En ik heb al een paar hele mooie kaarten gekregen!
Uit Hong Kong
En verder kreeg ik ook dit schattige eekhoorntje, een heerlijke chocolade kaart ;) , een kaart van Dublin en nog veeel meer! Op 19 oktober was ik precies één jaar Postcrosser, reden voor een feestje dus :D en leuk om te zien hoeveel kaarten je in een jaar stuurt en krijgt: 170! And still counting...

Uit Polen
Uit Duitsland
Uit...Ierland!

Reacties

Populaire posts