Instagram

Brownie in a Mug

Mijn zusje mailde mij een paar dagen geleden een geweldig recept dat ze had gevonden voor een brownie in een mok, die je in een paar minuten in de magnetron kan maken! Ik vond het haast te mooi klinken om waar te zijn en wilde het natuurlijk testen!

Dus heb ik de ingrediƫnten gemixt en in een mok gedaan en toen 'ping' was mijn brownie klaar! Ongelooflijk snel er zeer lekker ook nog!


Ingrediƫnten: (sorry, daar ga ik weer met m'n cups! en let op: eetlepels zijn in Amerikaanse maten groter dan onze eetlepels.)

1/4 cup suiker
1/4 cup bloem
2 eetlepels cacaopoeder
snufje zout
2 eetlepels olijfolie
3 eetlepels water
en eventueel kun je er een bolletje ijs opdoen zegt het recept

En dan....

doe de droge en dan de natte ingrediƫnten in een mok
mix alles tot het een gladde massa is
zet de mok in de magnetron, 1 minuut en 40 seconden (bij mij 2 vanwege de magnetron)
en klaar! (pas op, de mok is heet!)


Succes!

Reacties

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!

Populaire posts