Instagram

Verjaardag


Ik had natuurlijk al veel eerder moeten posten over m'n verjaardag van 2 dagen geleden, maar, in my defence, vandaag én zondag ben ik ook nog een beetje jarig. Vandaag heb ik namelijk ge-wel-di-ge kado's van mijn zus gekregen (maar die verdienen een eigen post!) en op 1e paasdag komt mijn oma op de verjaardags-paasbrunch dus ik ben eigenlijk de hele week jarig :)

Maar op 4 april, toen ik écht jarig was, ben ik met mijn moeder een dagje gaan shoppen in Utrecht. Eigenlijk hadden we gepland om naar de Efteling te gaan (dat vind ik altijd zooo geweldig) maar helaas wilde het weer niet meewerken en om nou met regen en ijskou te gaan, dat wilden we toch niet... dus de Efteling gaan we binnenkort nog een keer doen.
Maar goed, hierboven zie je een foto van de chocolade-truffel-taart die ik heb gegeten in Utrecht, en we hebben verder vreselijk veel ansichtkaarten gekocht voor postcrossing, het hield gewoon niet op, én ik heb de mooiste oorbellen ooit gevonden! 

Ik herkende ze meteen als de 'evenstar' uit Lord of the Rings, oftewel het sieraad dat de elf Arwen aan een ketting heeft. In ieder geval leken ze er genoeg op om mij te overtuigen ze te kopen!
Aaaah, Lord of the Rings, ik heb nog niet alle boeken gelezen maar de films behoren tot mijn grote favorieten en elk jaar in de kerstvakantie kijken mijn zus en ik ze weer allemaal, de extended versie welteverstaan. En dan vinden we nog dat de films eigenlijk niet lang genoeg duren :D


In ieder geval heb ik een hele leuke verjaardag gehad, ondanks het feit dat ik er dit jaar niet zo'n zin in had. Ik had echt zoiets van, alweer 23 en mijn leven ziet er nou niet bepaald uit zoals ik had verwacht dat het er op m'n 23ste uit zou zien..... Maar ja, er zitten ook zoveel voordelen aan een niet-standaard leven, ik bedoel, wie kan er nou bijna elke dag uitslapen? :)

Fijne avond!

Reacties

Populaire posts